قیمت خرید دستگاه باشگاه بدنسازی تکنوجیم Technogym ✔️ { نو و کارکرده }

adminsport
3,126 بازدید
معرفی دستگاه های بدنسازی تکنوجیم

این مطلب از سایت اسپورت گرام در مورد برند معروف بادی استرانگ می باشد پیش تر در مطلبی در مورد  قیمت خرید دستگاه بدنسازی بادی استرانگ Body Strong  صحبت شد با در این مقاله همراه باشید.

معرفی شرکت تولید کننده لوازم باشگاهی تکنوجیم (Technogym)

تکنوجیم Technogym در کل جهان به عنوان کمپانی تندرستی شناخته‌ می گردد – یک شرکتی که به گسترش معنی لذت‌ تمرین و تناسب‌ اندام‌ در زندگی حقیقی همراهی نموده است. زندگی به شیوه سلامت‌ تکنوجیم ، به مفهوم تلاش جسمی منتظم ، تغذیه‌ درست و دید ذهنی‌ مثبت می باشد .
مسئولیت تکنوجیم همیشه همراهی به انسان ها برای داشتن زندگی عالی می باشد و این کمپانی با نمایش کامل ترین لوازم ، خدمت‌ها ، برنامه‌های‌ ورزشی و باشگاهی به این مراد رسیده است‌ . تکنوجیم با ابداع شبکه وسیع مشتری ها هم موجب گشته است‌ تا مشتری ها بی نیاز به دقت به محل و جغرافیا ، تندرستی را تجربه بنمایند؛ تجربه کردن زندگی سالم‌ . درواقع همه اشخاص می توانند اطلاعات و برنامه‌‌های‌ ورزشی مورد احتیاج خودشان را در همه تولیدات شرکت تکنوجیم پیدا‌ کرده و مناسب با با آن تمرین نمایند. به لطف‌ ساخت ماژولار تولیدات و خدمات‌ شرکت تکنوجیم ، متخصصان ورزش و کادر درمانی خواهند توانست در هر مکانی از تجربیات و فعالیت‌های مشترکی را در اختیار‌ مشتری های خودشان قرار دهند : سالن‌ها‌ و باشگاه‌‌های‌ ورزشی ، مهمانخانه ها ، کلینیک های پزشکی‌ ، مدرسه‌ها و… . تکنوجیم برای حصول این هدف‌ ، همه دستگاه های هدف را در اختیار‌ عوامل قرار داده است : از فعالیت‌های مالی گرفته تا آماده سازی طرح داخل و خدمات‌ پس از فروش و پشتیبانی‌ بازاریابی .

 

بهترین تجهیزات بدنسازی خارجی نو و دست دوم

به غیر از این ها، هم مجریان و هم اشخاص حقیقی‌ می توانند از دسترسی به جامع ترین گروه لوازم بدنسازی و فیتنس جهان برای تمرین های هوازی ، تمرین های قدرتی ، تمرین های استقامتی و فعالیت‌‌های‌ گروهی لذت‌ ببرند . وضعیت کیفی تولیدات تکنوجیم ماحصل بی واسطه دهه‌ها کاوش و آزمایش به دست آمده از تامین‌ لوازم ورزشی شش بازی‌ المپیک و پارالمپیک می باشد . هرکسی که تولیدات تکنوجیم را گزینش می نماید این یقین را خواهد داشت که دقیقا مثل یک ورزشکار‌ ماهر با وسایلی در بالاترین کیفیت تمرین‌ انجام می دهد . به کمک عرصه ی پهناور لوازم و راه‌‌ حل‌‌های‌ حاضر ، تکنوجیم این قدرت را خواهد داشت تا به اشخاص برای حصول اهداف ورزشی و تندرستی خودشان همراهی نماید . کم کردن وزن‌ ، تمرینات قدرتی و یا تمرینات کششی برای کمر و عضلات پشت؛ با کالاهای تکنوجیم کسب همه این موردها بی‌اندازه آسان می باشد . کالاهایی که برای انواع‌ مشتری ها تولید و ساخته می شود : از تازه‌کار تا ماهر . به عنوان مثال با MyCycling و Skillrow مشتری ها می توانند مهارت‌های مورد‌ احتیاج دوچرخه سواری‌ و قایقرانی را بهتر کنند . درصورتی‌که مقصود کم کردن وزن‌ یا صرفا تناسب‌ اندام‌ است ، تردمیل‌های تکنوجیم از قبیل MyRun ، راهکاری شایسته را عرضه می نماید . در حالی که ، خانواده‌ تولیدات Pure هم برای کاربرانی که میل تقویت‌ توان و کسب حداکثر پتانسیل ورزشی خودشان را دارند ، ساخت و پدیدآوری گشته است‌ .

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از موجودی پیام ارسال کنید یا با ما تماس حاصل نمایید

مشاوره رایگان واتس اپ

شماره تماس های مشاوره:
09302079595

اسپورت گرام

محصولات جدید را در اینستاگرام ببینید

 
تکنوجیم برای افرادی که ترجیح‌ می دهند در خلال شرکت‌ در کارهای اجتماعی‌ تمرین کنند هم راه حلی را ارائه داده است. فرم های ویژه ای همانند تمرینات دوچرخه سواری‌ گروهی و کلاس‌ Skillrow . درنهایت وضعیت کیفی ، آسانی در بهره برداری و امنیت بوده است که لوازم تکنوجیم را از دیگر کالاهای ورزشی برجسته می نماید و به آن‌ها امکان بهره برداری در را عرصه های غیر ورزشی مثل توانبخشی و طبابت می دهد.
انگیزه تکنوجیم در دسترس قرار دادن‌ تندرستی برای همگی در همه‌ مکان ها و ذیل هر شرایطی می باشد . تکنوجیم شرکتی پیشقدم در ساخت و پدیدآوری لوازم ذیل می باشد : ایستگاه‌ سیم‌ کش ، دوچرخه‌های ثابت‌ ، تجهیزات جانبی تناسب‌ اندام‌ ، نیمکت‌های باشگاهی ، تجهیزات‌ کششی باشگاه‌‌ها‌ ، سیم‌کش‌های قایقی حرفه‌ای‌ ، ابزار های سفارشی و ویژه ، دستگاه‌‌های‌ پله‌ نوردی ، تردمیل و موردهای گوناگون دیگر .

به صورت روزمره ۳۵ میلیون شخص در کل جهان از تولیدات و راه‌حل‌های جدید تکنوجیم برای تحرک‌ ، تناسب‌ بدن و تندرستی بکارگیری می کنند. هم اکنون تکنوجیم به کمک وجود کارمندان سخت‌کوش در دفتر مرکزی‌ خویش در ایتالیا و با پوشش‌ جهانی بیش‌از‌ ۱۰۰ کشور‌ ، از راه ۳۴ شعبه‌ و ۷۰ شعبه فعال‌ در تقلای مداوم‌ برای خلق دگرگونی در روش زندگی اشخاص با گسترش بینش سلامت (تحرک ، تغذیه‌ سالم‌ ، تفکر‌ سالم) می باشد . تکنوجیم پیشروترین شرکت‌ در عرضه راه‌حل‌های‌ جامع در مورد تندرستی و تناسب‌ بدن در دنیاست که الان افزون بر ۶۵۰۰۰ مرکز‌ سلامتی و ۱۰۰۰۰۰ منزل مسکونی را با ابزار های حرفه‌ای بدنسازی آماده کرده است.

دستگاه بدنسازی تکنوجیم دست دوم

دستگاه بدنسازی تکنوجیم دست دوم

 

لیست تعرفه قیمت‌ خرید دستگاه‌ های بدنسازی مدل تکنوجیم

قیمت‌ لوازم بدنسازی تکنوجیم با دقت به نوسانات نرخ دلار می تواند متفاوت گردد به همین علت احتمال این که یک فهرست ثابتی از قیمت‌ ابزار های بدنسازی تکنوجیم در جایی بینید وجود ندارد برای همین لازم هست جهت دریافت مشاوره و یا لیست قیمت به روز با ما تماس حاصل نمایید. قیمت خرید دستگها های بدنسازی تکنوجیم با توجه به اینکه با دلار محاسبه میگردد به صورت روزانه متغیر می باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از موجودی پیام ارسال کنید یا با ما تماس حاصل نمایید

مشاوره رایگان واتس اپ

شماره تماس های مشاوره:
09302079595

اسپورت گرام

محصولات جدید را در اینستاگرام ببینید

 

 

آگاهی از آخرین‌ قیمت‌ دستگاه‌های‌ بدنسازی تکنوجیم

در کل می توان اعلان داشت که با توجه‌ به نرخ حدودی دلار ، امروز آماده کردن یک باشگاه‌ بدنسازی به صورت کامل نیازمند براورد هزینه اولیه دقیق می باشد. در صورتی که قصد دارید باشگاه خود را به صورت کامل با تجهیزات باشگاهی تکنوجیم مجهز کنید می توانید جهت دریافت آخرین قیمت و استعلام قیمت دقیق با اسپورت گرام تماس حاصی نمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از موجودی پیام ارسال کنید یا با ما تماس حاصل نمایید

مشاوره رایگان واتس اپ

شماره تماس های مشاوره:
09302079595

اسپورت گرام

محصولات جدید را در اینستاگرام ببینید

 

 

قیمت و لیست دستگاه بدنسازی تکنوجیم ایتالیا

همانطور که می دانیم دستگاه بدنسازی تکنوجیم اصل ساخت ایتالیا می باشد. این دستگاه ها با بهترین کیفیت توسط شرکت بزرگ تکنوجیم Technogym تولید می شوند و به سرتاسر دنیا صادر می گردند. اسپورت گرام به صورت رسمی ارائه کننده آخرین محصولات این برند بوده و جهت دریافت مشاوره و خرید دستگاه بدنسازی تکنوجیم ایتالیا می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

 

دستگاه بسدنسازی تکنوجیم دست دوم

در صورتی که به دنبال تجهیز باشگاه به کمک دستگاه های بدنسازی دست دوم و یا حتی نو از برند محبوب تکنوجیم هستیم باید بگویم این یکی از بهترین ایده ها و پیشنهادات می باشد. دستگاه های بدنسازی تکنوجیم به صورت کلی از کیفیت بالایی برخوردارد بوده و در صورتی که قصد تهیه دستگاه بدنسازی تکنوجیم به صورت دست دوم می باشد اطمینان از سلامت دستگاه و ایمنی آن و همچنین اصل بودن دستگاه از نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمود. جهت دریافت لیست قیمت و خرید تجهیزات بدنسازی تکنوجیم Technogym  دست دوم با اسپورت گرام تماس بگیرید.

 

تکنوجیم بهترین‌ برند‌ دستگاه‌ و لوازم بدنسازی در دنیا و ایران

برند محبوب و نام آشنای تکنو جیم در کشور‌ ایتالیا تولید می شود و لوازم باشگاهی این مارک در کشور ایران هم خیلی طرفدار داشته و در بسیاری از باشگاه های ایرانی به چشم می خورد. ابزارهای ورزشی از برندتکنوحیم با بهترین کیفیت و دقت و همچنین توجه به نکات فنی تولید و اجرا شده و به تمام دنیا ارسال می شوند.

 

بهترین‌ برند‌ دستگاه‌ بدنسازی دنیا و ایران

تکنوجیم بهترین‌ برند‌ دستگاه‌ بدنسازی دنیا بوده و همچنین لوازم باشگاهی آن جزو بهترین‌ دستگاه‌ بدنسازی دنیا می باشند که در ایران نیز بسیار پر طرفدار است. در کل جهان باشگاه‌های‌ که از این کمپانی دستگاه خرید‌ نموده اند معمولا جزو معتبرترین باشگاه ها شناخته می شوند در کنار قیمت مناسب و کیفیت بالای ساخت، زیبایی و ایمنی این دستگاه ها نیز مثال زدنی است.. در کنار مارک معروف تکنوجیم مارک چینی به نام بادی استرانگ نیز با الگو گرفتن از تجهیزات باشگاهی تکنوجیم به منظور کاهش قیمت به نسبت با همان کیفیت اقدام به تولید دست گاهی بدنسازی نموده است. از دستگاه های بدنسازی تکنوجیم در باشگاه های بدنسازی و همچنین در مطب های بازیابی سلامت جسمی نیز استفاده می شود

 

شعبه ها و نمایندگی رسمی تکنوجیم در ایران

اسپورت گرام ارائه کننده رسمی تجهیزات باشگاهی تکنوجیم در ایران بوده که به حالت های مختلف جهت تجهیز باشگاه های بدنسازی به مشتریان ایرانی سرویس دهی می نماید. چنان چه شما نیز مایل به راه اندازی باشگاه بدنسازی مجهز خود می باشد و قصد دارید یک باشگاه بدنسازی به کمک خرید محصولات از برند باشگاهی تکنوجیم نمایید مشاوران ما در اسپورت گرام آماده همکاری با شما هستند و محصولات این برند به صورت نو و یا کارکرده ارائه می شوند.

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از موجودی پیام ارسال کنید یا با ما تماس حاصل نمایید

مشاوره رایگان واتس اپ

شماره تماس های مشاوره:
09302079595

اسپورت گرام

محصولات جدید را در اینستاگرام ببینید

 

 

لیست کامل تجهیزات و لوازم بدنسازی باشگاهی تکنوجیم

اپلیکیشن و کنسول گروپ سایکل|Unity Self – Group Cycle

قیمت اپلیکیشن و کنسول گروپ سایکل  تکنوجیم Technogym – Unity Self – Group Cycle

ارگومتر|Excite Top live

قیمت دستگاه ارگومتر تکنوجیم Technogym – Excite Top live

اسکوات – هاگ پا|Squat – Artis

قیمت دستگاه اسکوات  – هاگ پا تکنوجیم Technogym- Squat – Artis

اسکوات|Squat – Artis

قیمت دستگاه اسکوات – Squat – Artis تکنوجیم Technogym

الپتیکال ترکیبی آرتیس|Vario – Artis

الپتیکال ترکیبی آرتیس|Vario – Artis

قیمت دستگاه الپتیکال ترکیبی آرتیس تکنوجیم – Vario – Artis

الپتیکال ترکیبی اکسایت لایو|Vario – Excite Live

قیمت دستگاه الپتیکال ترکیبی اکسایت لایو تکنوجیم – Vario – Excite Live

الپتیکال ترکیبی|Excite Vario

قیمت دستگاه الپتیکال ترکیبی تکنوجیم – Excite Vario

الپتیکال تکنوجیم|Technogym Elliptical

قیمت دستگاه الپتیکال تکنوجیم – Technogym Elliptical

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از موجودی پیام ارسال کنید یا با ما تماس حاصل نمایید

مشاوره رایگان واتس اپ

شماره تماس های مشاوره:
09302079595

اسپورت گرام

محصولات جدید را در اینستاگرام ببینید

 

الپتیکال خانگی|Cross – Personal

قیمت دستگاه الپتیکال خانگیت کنوجیم – Cross – Personal

الپتیکال سینکرو اکسایت با پنل لایو|Excite Live Synchro

قیمت دستگاه الپتیکال سینکرو اکسایت با پنل لایو تکنوجیم – Excite Live Synchro

الپتیکال شیب دار|Synchro – Artis

قیمت دستگاه الپتیکال شیب دار تکنوجیم – Synchro – Artis

ایستگاه سیم کش|Cable Station Tower

قیمت دستگاه ایستگاه سیم کش تکنوجیم – Cable Station Tower

پرس پا نشسته|Leg Press – Selection700

قیمت دستگاه پرس پا نشسته تکنوجیم – Leg Press – Selection700

پرس پا نشسته|Leg Press – Selection900

قیمت دستگاه پرس پا نشسته تکنوجیم – Leg Press – Selection900

پرس پا وزنه آزاد خطی|Linear Leg Press – pure

قیمت دستگاه پرس پا وزنه آزاد خطی – Linear Leg Press – pure

پرس پا|Leg Press – Artis

قیمت دستگاه پرس پا تکنوجیم – Leg Press – Artis

پرس سرشانه وزنه آزاد|Shoulder Press – pure

قیمت دستگاه پرس سرشانه وزنه آزاد تکنوجیم – Shoulder Press – pure

پرس سرشانه| Shoulder Press – Selection 900

قیمت دستگاه پرس سرشانه تکنوجیم – Shoulder Press – Selection 900

پرس سرشانه|Shoulder Press – Artis

قیمت دستگاه پرس سرشانه تکنوجیم – Shoulder Press – Artis

پرس سرشانه|Shoulder Press – Selection700

قیمت دستگاه پرس سرشانه تکنوجیم – Shoulder Press – Selection700

پرس سینه|Chest Press – Artis

قیمت دستگاه پرس سینهت کنوجیم – Chest Press – Artis

پرس سینه|Chest Press – Selection 900

قیمت دستگاه پرس سینه تکنوجیم – Chest Press – Selection 900

پرس سینه|Chest Press – Selection700

قیمت دستگاه پرس سینه تکنوجیم – Chest Press – Selection700

پشت بازو دیپ وزنه آزاد|Seated Dip Machine – Pure

قیمت دستگاه پشت بازو دیپ وزنه آزاد تکنوجیم – Seated Dip Machine – Pure

پشت بازو|Arm Extension – Artis

قیمت دستگاه پشت بازو تکنوجیم – Arm Extension – Artis

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از موجودی پیام ارسال کنید یا با ما تماس حاصل نمایید

مشاوره رایگان واتس اپ

شماره تماس های مشاوره:
09302079595

اسپورت گرام

محصولات جدید را در اینستاگرام ببینید

 

پشت بازو|Arm Extension – Selection 900

قیمت دستگاه پشت بازو تکنوجیم – Arm Extension – Selection 900

پشت پا خوابیده|Prone Leg Curl – Selection 900

قیمت دستگاه پشت پا خوابیده تکنوجیم – Prone Leg Curl – Selection 900

پشت پا نشسته|Leg Curl – Selection 700

قیمت دستگاه پشت پا نشسته تکنوجیم – Leg Curl – Selection 700

پشت پا نشسته|Leg Curl – Selection900

قیمت دستگاه پشت پا نشسته تکنوجیم – Leg Curl – Selection900

پشت پا نششسته|Leg Curl – Artis

قیمت دستگاه پشت پا نششسته تکنوجیم – Leg Curl – Artis

پله کوهنوردی -اکسایت 1000-پنل ساده|Climb 1000 P LED

پله کوهنوردی -اکسایت 1000-پنل ساده|Climb 1000 P LED

قیمت دستگاه پله کوهنوردی تکنوجیم -اکسایت ۱۰۰۰-پنل ساده – Climb 1000 P LED

پله نورد|Climb – Artis

پله نورد|Climb – Artis

قیمت دستگاه پله نورد تکنوجیم – Climb – Artis

پله نورد|Excite Live Climb

قیمت دستگاه پله نورد تکنوجیم – Excite Live Climb

پنج ایستگاهه سیم کش|Cable Station 5

پنج ایستگاهه سیم کش|Cable Station 5

قیمت دستگاه پنج ایستگاهه سیم کش تکنوجیم – Cable Station 5

تردمیل آرتیس|Artis Run

قیمت دستگاه تردمیل آرتیس تکنوجیم – Artis Run

تردمیل اکسایت 1000|EXCITE RUN 1000 CE LED

قیمت دستگاه تردمیل اکسایت ۱۰۰۰ تکنوجیم – EXCITE RUN 1000 CE LED

تردمیل اکسایت لایو|Excite Live Run

قیمت دستگاه تردمیل اکسایت لایو تکنوجیم – Excite Live Run

تردمیل اکسایت600|EXCITE RUN 600 CE LED

قیمت دستگاه تردمیل اکسایت۶۰۰ تکنوجیم – EXCITE RUN 600 CE LED

تردمیل جاگ فورما|Forma Jog

قیمت دستگاه تردمیل جاگ فورما تکنوجیم – Forma Jog

تردمیل حرفه‌ای اسکیل ران|SkillRun

تردمیل حرفه‌ای اسکیل ران|SkillRun

قیمت دستگاه تردمیل حرفه‌ای اسکیل ران تکنوجیم – SkillRun

تردمیل خانگی پرسنال|Run Personal

تردمیل خانگی پرسنال|Run Personal

قیمت دستگاه تردمیل خانگی پرسنال تکنوجیم – Run Personal

تردمیل مای ران|MyRun – Technogym

تردمیل مای ران|MyRun – Technogym

قیمت دستگاه تردمیل مای ران تکنوجیم – MyRun – Technogym

تردمیل مکانیکی اسکیل میل|Skillmill Connect

تردمیل مکانیکی اسکیل میل|Skillmill Connect

قیمت دستگاه تردمیل مکانیکی اسکیل میل تکنوجیم – Skillmill Connect

تسمه های کششی تمرینی|Elastic Bands

قیمت دستگاه تسمه های کششی تمرینی تکنوجیم – Elastic Bands

تشک تمرینی|Exercise Mat

قیمت تشک تمرینی تکنوجیم – Exercise Mat

توپ ورزشی اسلم|Slam Ball

قیمت توپ ورزشی اسلم تکنوجیم – Slam Ball

توپ ورزشی مدیسن|Medicine Ball

توپ ورزشی مدیسن|Medicine Ball

قیمت توپ ورزشی مدیسن تکنوجیم – Medicine Ball

توپ ورزشی نشستن فعال|Wellness Ball, Active Sitting

قیمت توپ ورزشی نشستن فعال تکنوجیم – Wellness Ball, Active Sitting

توپ ورزشی ولنس|Wellness Ball Training

توپ ورزشی ولنس|Wellness Ball Training

قیمت توپ ورزشی ولنس تکنوجیم – Wellness Ball Training

جلو بازو تک دست| Arm Curl – Selection 900

قیمت دستگاه جلو بازو تک دست – Arm Curl – Selection 900

جلو بازو|Arm Curl – Artis

قیمت دستگاه جلو بازو تکنوجیم – Arm Curl – Artis

جلو پا نشسته|Leg Extension – Artis

قیمت دستگاه جلو پا نشسته تکنوجیم – Leg Extension – Artis

جلو پا نشسته|Leg Extension – Selection 700

قیمت دستگاه جلو پا نشسته تکنوجیم – Leg Extension – Selection 700

جلو پا نشسته|Leg Extension – Selection 900

قیمت دستگاه جلو پا نشسته تکنوجیم – Leg Extension – Selection 900

جلو پا نشسته|Leg Extension – Selection 900

قیمت دستگاه جلو پا نشسته تکنوجیم – Leg Extension – Selection 900

چند ایستگاهه ترکیبی پلوریما|Plurima Multistation – Wall

قیمت دستگاه چند ایستگاهه ترکیبی پلوریما تکنوجیم – Plurima Multistation – Wall

چند ایستگاهه ترکیبی پلوریما|Tower Plurima

قیمت دستگاه چند ایستگاهه ترکیبی پلوریما تکنوجیم – Tower Plurima

چهار ایستگاهه سیم کش اولوشن|Cable Station 4 evolution

قیمت دستگاه چهار ایستگاهه سیم کش اولوشن تکنوجیم – Cable Station 4 evolution

حرکات ترکیبی Kinesis Personal

قیمت دستگاه حرکات ترکیبی تکنوجیم Kinesis Personal

خرک اسکوات حرفه ای|Olympic Half Rack

قیمت دستگاه خرک اسکوات حرفه ای تکنوجیم – Olympic Half Rack

خرک اسکوات حرفه‌ای|Olympic Power Rack

قیمت دستگاه خرک اسکوات حرفه‌ای تکنوجیم – Olympic Power Rack

خیاطه خارج پا|Abductor – Artis

قیمت دستگاه خیاطه خارج پا تکنوجیم – Abductor – Artis

خیاطه خارج پا|Abductor – Selection900

قیمت دستگاه خیاطه خارج پا تکنوجیم – Abductor – Selection900

خیاطه داخل پا| Adductor – Artis

قیمت دستگاه خیاطه داخل پا تکنوجیم – Adductor – Artis

خیاطه داخل پا|Adductor – Selection 900

قیمت دستگاه خیاطه داخل پا تکنوجیم – Adductor – Selection 900

دستگاه اسمیت با وزنه تعادل|Multipower

قیمت دستگاه دستگاه اسمیت با وزنه تعادل تکنوجیم – Multipower

دستگاه پرس بالا سینه – وزنه آزاد|Incline Chest Press – Pure

قیمت دستگاه دستگاه پرس بالا سینه تکنوجیم – وزنه آزاد – Incline Chest Press – Pure

دستگاه پرس پا| Leg Press – Pure

قیمت دستگاه دستگاه پرس پا تکنوجیم – Leg Press – Pure

دستگاه پرس زیرسینه وزنه آزاد|Wide Chest Press

قیمت دستگاه دستگاه پرس زیرسینه وزنه آزاد تکنوجیم – Wide Chest Press

دستگاه پرس سینه – وزنه آزاد|Chest Press – Pure

قیمت دستگاه دستگاه پرس سینه تکنوجیم – وزنه آزاد – Chest Press – Pure

دستگاه پرس کینسیس|Kinesis

دستگاه پرس کینسیس|Kinesis

قیمت دستگاه دستگاه پرس کینسیس تکنوجیم – Kinesis

دستگاه پرس کینسیس|Kinesis Overhead

قیمت دستگاه پرس کینسیس تکنوجیم – Kinesis Overhead

دستگاه پشت پا ایستاده|Standing Leg Curl – Pure

دستگاه پشت پا ایستاده|Standing Leg Curl – Pure

قیمت دستگاه پشت پا ایستاده تکنوجیم – Standing Leg Curl – Pure

دستگاه پشت سرشانه|Rear Delt Row – Artis

قیمت دستگاه پشت سرشانه تکنوجیم – Rear Delt Row – Artis

دستگاه جلو بازو لاری|BICEPS – Pure

قیمت دستگاه جلو بازو لاری تکنوجیم – BICEPS – Pure

دستگاه جلوپا(کشش پا)|Leg Extension -Pure

قیمت دستگاه جلوپا (کشش پا) تکنوجیم – Leg Extension -Pure

دستگاه خیاطه داخل پا/خارج پا|Dual Abductor/Adductor – Selection700

قیمت دستگاه خیاطه داخل پا/خارج پا تکنوجیم – Dual Abductor/Adductor – Selection700

دستگاه دلتوئید|Delts Machine – Selection700

قیمت دستگاه دلتوئید تکنوجیم – Delts Machine – Selection700

دستگاه ساق پا – وزنه آزاد|Calf – Pure

قیمت دستگاه ساق پا تکنوجیم – وزنه آزاد – Calf – Pure

دستگاه شکم توتال – آرتیس|Total Abdominal – Artis

قیمت دستگاه شکم توتال – آرتیس – Total Abdominal – Artis

دستگاه فیله کمر|Lower Back – Selection700

قیمت دستگاه فیله کمر تکنوجیم – Lower Back – Selection700

دستگاه قفسه سینه/قفسه برعکس|Dualpectora Reversefly – Selection700

قیمت دستگاه قفسه سینه/قفسه برعکس – Dualpectora Reversefly – Selection700 تکنوجیم Technogym

دستگاه کراس اور|Cable Crossover

قیمت دستگاه کراس اور – Cable Crossover تکنوجیم Technogym

دستگاه کششی انتریور|Flexability Anterior

قیمت دستگاه کششی انتریور – Flexability Anterior تکنوجیم Technogym

دستگاه کششی همسترینگ|Flexability Posterior

قیمت دستگاه کششی همسترینگ – Flexability Posterior تکنوجیم Technogym

دستگاه لت وزنه آزاد|Pulldown – Pure

قیمت دستگاه لت وزنه آزاد – Pulldown – Pure تکنوجیم Technogym

دمبل تمرینی مخصوص دوچرخه|Bike Weights

قیمت دنبل تکنوجیم Technogym

دمبل تمرینی مخصوص دوچرخه|Bike Weights

قیمت دمبل تمرینی مخصوص دوچرخه – Bike Weights تکنوجیم Technogym

دمبل شش ضلعی|Hexagon Dumbbells

قیمت دمبل شش ضلعی – Hexagon Dumbbells تکنوجیم Technogym

دمبل های سلامتی|Wellness Weights

قیمت دمبل های سلامتی – Wellness Weights تکنوجیم Technogym

دو منظوره قفسه سینه و قفسه معکوس|Dual Pectoral/Reverse Fly – Selection 700

قیمت دو منظوره قفسه سینه و قفسه معکوس – Dual Pectoral/Reverse Fly – Selection 700 تکنوجیم Technogym

دوازده ایستگاهه سیم کش|Cable Station 12

قیمت دوازده دستگاه بدنسازی ایستگاهه سیم کش – Cable Station 12 تکنوجیم Technogym

دوچرخه اسپینیگ کانکت|Group Cycle Connect

قیمت دوچرخه اسپینیگ کانکت – Group Cycle Connect تکنوجیم Technogym

دوچرخه اسپینینگ ساده|Group Cycle Ride

قیمت دوچرخه اسپینینگ ساده – Group Cycle Ride تکنوجیم Technogym

دوچرخه ثابت ایستاده – حرفه ای|Skill Bike

قیمت دوچرخه ثابت ایستاده – حرفه ای – Skill Bike تکنوجیم Technogym

دوچرخه ثابت ایستاده تکنوجیم|Technogym Bike

قیمت دوچرخه ثابت ایستاده تکنوجیم – Technogym Bike

دوچرخه ثابت ایستاده – Excite Bike

قیمت دوچرخه ثابت ایستاده – Excite Bike تکنوجیم Technogym

دوچرخه ثابت ایستاده آرتیس|Bike – Artis

دوچرخه ثابت ایستاده آرتیس|Bike – Artis

قیمت دوچرخه ثابت ایستاده آرتیس – Bike – Artis تکنوجیم Technogym

دوچرخه ثابت ایستاده پرسنال|Bike Personal

دوچرخه ثابت ایستاده پرسنال|Bike Personal

قیمت دوچرخه ثابت ایستاده پرسنال – Bike Personal تکنوجیم Technogym

دوچرخه ثابت ایستاده فورما|Forma – Bike

قیمت دوچرخه ثابت ایستاده فورما – Forma – Bike تکنوجیم Technogym

دوچرخه ثابت تستی

قیمت دوچرخه ثابت تستی تکنوجیم Technogym

دوچرخه ثابت تکنوجیم راید|Technogym Ride

قیمت دوچرخه ثابت تکنوجیم راید – Technogym Ride تکنوجیم Technogym

دوچرخه ثابت خانگی نشسته|Recline – personal

دوچرخه ثابت خانگی نشسته|Recline – personal

قیمت دوچرخه ثابت خانگی نشسته – Recline – personal تکنوجیم Technogym

دوچرخه ثابت نشسته فورما|Recline – Forma

قیمت دوچرخه ثابت نشسته فورما – Recline – Forma تکنوجیم Technogym

دوچرخه ثابت نشسته|Recline – Artis

قیمت دوچرخه ثابت نشسته – Recline – Artis تکنوجیم Technogym

دومنظوره جلو پا و پشت پا نشسته|Dual Leg Ext/Leg Curl – Selection700

قیمت دومنظوره جلو پا و پشت پا نشسته – Dual Leg Ext/Leg Curl – Selection700 تکنوجیم Technogym

دومنظوره خیاطه داخل پا و خارج پا|dual Abductor/Adductor – Selection700

قیمت دومنظوره خیاطه داخل پا و خارج پا – dual Abductor/Adductor – Selection700 تکنوجیم Technogym

رک پرسنال با کیت کامل|Rack Power Personal

قیمت رک پرسنال با کیت کامل – Rack Power Personal تکنوجیم Technogym

روئینگ SKILLROW

قیمت دستگاه روئینگ SKILLROW تکنوجیم Technogym

زیر بغل اچ|Low Row – Artis

قیمت دستگاه زیر بغل اچ – Low Row – Artis تکنوجیم Technogym

زیر بغل اچ|Low Row – Selection 700

قیمت دستگاه زیر بغل اچ – Low Row – Selection 700 تکنوجیم Technogym

زیر بغل قایقی|Pulley – Selection 900

قیمت دستگاه زیر بغل قایقی – Pulley – Selection 900 تکنوجیم Technogym

زیرانداز تجهیزات|Floor Mat

زیرانداز تجهیزات|Floor Mat

قیمت زیرانداز تجهیزات – Floor Mat تکنوجیم Technogym

زیربغل اچ وزنه آزاد|Seated Row Machine

قیمت دستگاه زیربغل اچ وزنه آزاد – Seated Row Machine تکنوجیم Technogym

زیربغل اچ|Low Row – Selection900

قیمت دستگاه زیربغل اچ – Low Row – Selection900 تکنوجیم Technogym

ست دمبل اورتان|Urethane Dumbbell

قیمت ست دمبل اورتان – Urethane Dumbbell تکنوجیم Technogym

ست دمبل کروم (1 الی 10 کیلوگرم)|Chromed Dumbbells

ست دمبل کروم (1 الی 10 کیلوگرم)|Chromed Dumbbells

قیمت ست دمبل کروم (۱ الی ۱۰ کیلوگرم) – Chromed Dumbbells تکنوجیم Technogym

ست دمبل‌های قابل تنظیم با رک|Wellness Rack

قیمت ست دمبل‌های قابل تنظیم با رک – Wellness Rack تکنوجیم Technogym

سیم کش کینسیس خانگی|Kinesis Personal Heritageleather

قیمت دستگاه بدنسازی سیم کش کینسیس خانگی – Kinesis Personal Heritageleather تکنوجیم Technogym

سیم‌کش تک ایستگاهه قابل تنظیم|Ercolina Rehab – Cable Stations

قیمت دستگاه بدنسازی سیم‌کش تک ایستگاهه قابل تنظیم – Ercolina Rehab – Cable Stations تکنوجیم Technogym

شکم توتال|Total Abdominal – Selection 900

قیمت دستگاه بدنسازی شکم توتال – Total Abdominal – Selection 900 تکنوجیم Technogym

شکم خلبانی/پارالل/بارفیکس|Chin Up / Dip / Leg Raise

قیمت دستگاه بدنسازی شکم خلبانی/پارالل/بارفیکس – Chin Up / Dip / Leg Raise تکنوجیم Technogym

شکم کرانچ|Abdominal Crunch – Selection700

قیمت دستگاه بدنسازی شکم کرانچ – Abdominal Crunch – Selection700 تکنوجیم Technogym

شکم کرانچ|Abdominal Crunch – Selection900

قیمت دستگاه بدنسازی شکم کرانچ – Abdominal Crunch – Selection900 تکنوجیم Technogym

صفحه وزنه تکنوجیم|Bumper Plate

قیمت دستگاه بدنسازی صفحه وزنه تکنوجیم – Bumper Plate تکنوجیم Technogym

عضلات پشت|Upper Back – Selection 900

قیمت دستگاه بدنسازی عضلات پشت – Upper Back – Selection 900 تکنوجیم Technogym

فیله کمر|Lower Back – Artis

قیمت دستگاه بدنسازی فیله کمر – Lower Back – Artis تکنوجیم Technogym

فیله کمر|Lower Back – Selection 900

قیمت دستگاه بدنسازی فیله کمر – Lower Back – Selection 900 تکنوجیم Technogym

فیله کمر|Lower Back – Selection700

قیمت دستگاه بدنسازی فیله کمر – Lower Back – Selection700 تکنوجیم Technogym

قفسه برعکس|Reverse Fly – Selection900

قیمت دستگاه بدنسازی قفسه برعکس – Reverse Fly – Selection900 تکنوجیم Technogym

قفسه سینه فلای|Pectoral – Artis

قیمت دستگاه بدنسازی قفسه سینه فلای – Pectoral – Artis تکنوجیم Technogym

قفسه سینه|Pectoral – Selection 900

قیمت دستگاه بدنسازی قفسه سینه – Pectoral – Selection 900 تکنوجیم Technogym

کتل بل (4 تا 24 کیلوگرم)|Kettlebells

کتل بل (4 تا 24 کیلوگرم)|Kettlebells

قیمت دستگاه بدنسازی کتل بل (۴ تا ۲۴ کیلوگرم) – Kettlebells تکنوجیم Technogym

کراس اور دست جمع|Dual Adjustable Pulley

کراس اور دست جمع|Dual Adjustable Pulley

قیمت دستگاه بدنسازی کراس اور دست جمع – Dual Adjustable Pulley تکنوجیم Technogym

 کیف ورزشی|Wellness Bag

قیمت دستگاه بدنسازی کیف ورزشی – Wellness Bag تکنوجیم Technogym

کینسیس پرسنال|Kinesis Personal

کینسیس پرسنال|Kinesis Personal

قیمت دستگاه بدنسازی کینسیس پرسنال – Kinesis Personal تکنوجیم Technogym

لت ضربدری از پشت|Vertical Traction-Selection 700

قیمت دستگاه بدنسازی لت ضربدری از پشت – Vertical Traction-Selection 700 تکنوجیم Technogym

لت ضربدری از جلو|Pull Down – Selection 900

قیمت دستگاه بدنسازی لت ضربدری از جلو – Pull Down – Selection 900 تکنوجیم Technogym

لت ضربدری پشت|Vertical Traction – Selection 900

قیمت دستگاه بدنسازی لت ضربدری پشت – Vertical Traction – Selection 900 تکنوجیم Technogym

لت ضربدری|Vertical Traction – Artis

قیمت دستگاه بدنسازی لت ضربدری – Vertical Traction – Artis تکنوجیم Technogym

لت عمود| Lat Machine – Selection700

قیمت دستگاه بدنسازی لت عمود – Lat Machine – Selection700 تکنوجیم Technogym

لت عمود|Lat Machine – Artis

قیمت دستگاه بدنسازی لت عمود – Lat Machine – Artis تکنوجیم Technogym

لت عمود|Lat Machine – Selection 900

قیمت دستگاه بدنسازی لت عمود – Lat Machine – Selection 900 تکنوجیم Technogym

لت عمود|Lat Machine – Selection700

قیمت دستگاه بدنسازی لت عمود – Lat Machine – Selection700 تکنوجیم Technogym

مبدل دوچرخه شخصی به ثابت|Mycycling

قیمت دستگاه بدنسازی مبدل دوچرخه شخصی به ثابت – Mycycling تکنوجیم Technogym

مسگری|Rotary Torso – Artis

قیمت دستگاه بدنسازی مسگری – Rotary Torso – Artis تکنوجیم Technogym

مسگری|Rotary Torso – Selection900

قیمت دستگاه بدنسازی مسگری – Rotary Torso – Selection900 تکنوجیم Technogym

مولتی جیم خانگی یونیکا|Unica

مولتی جیم خانگی یونیکا|Unica

قیمت دستگاه بدنسازی مولتی جیم خانگی یونیکا – Unica تکنوجیم Technogym

مولتی هیپ|Multi Hip – Artis

قیمت دستگاه بدنسازی مولتی هیپ – Multi Hip – Artis تکنوجیم Technogym

مولتی هیپ|Multi Hip – Selection 700

قیمت دستگاه بدنسازی مولتی هیپ – Multi Hip – Selection 700 تکنوجیم Technogym

 مولتی هیپ|Multi Hip – Selection 900

قیمت دستگاه بدنسازی مولتی هیپ – Multi Hip – Selection 900 تکنوجیم Technogym

نشر از جانب|Delt machine – Selection 900

قیمت دستگاه بدنسازی نشر از جانب – Delt machine – Selection 900 تکنوجیم Technogym

نشر از جانب|Delt Machine – Selection700

قیمت دستگاه بدنسازی نشر از جانب – Delt Machine – Selection700 تکنوجیم Technogym

نشر از جانب|Delt Machine – Selection900

قیمت دستگاه بدنسازی نشر از جانب – Delt Machine – Selection900 تکنوجیم Technogym

نیمکت پرس بالا سینه – حرفه ای|Incline Bench

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت پرس بالا سینه – حرفه ای – Incline Bench تکنوجیم Technogym

نیمکت پرس بالاسینه حرفه ای|Olympic Incline Bench

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت پرس بالاسینه حرفه ای – Olympic Incline Bench تکنوجیم Technogym

نیمکت پرس بالاسینه|Inclined Bench

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت پرس بالاسینه – Inclined Bench تکنوجیم Technogym

نیمکت پرس زیر سینه حرفه ای|Olympic Decline Bench

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت پرس زیر سینه حرفه ای – Olympic Decline Bench تکنوجیم Technogym

نیمکت پرس سرشانه حرفه ای|Olympic Military Bench Pure

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت پرس سرشانه حرفه ای – Olympic Military Bench Pure تکنوجیم Technogym

نیمکت پرس سرشانه|Vertical Bench

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت پرس سرشانه – Vertical Bench تکنوجیم Technogym

نیمکت پرس سینه حرفه ای| Olympic Flat Bench

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت پرس سینه حرفه ای – Olympic Flat Bench تکنوجیم Technogym

نیمکت تخت بدنسازی|Flat Bench Pure

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت تخت بدنسازی – Flat Bench Pure تکنوجیم Technogym

نیمکت تخت حرفه ای|Flat Bench Pure

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت تخت حرفه ای – Flat Bench Pure تکنوجیم Technogym

نیمکت تکنوجیم|Technogym Bench

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت تکنوجیم – Technogym Bench تکنوجیم Technogym

نیمکت تی‌بار حرفه‌ای|Tbar Row – Pure

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت تی‌بار حرفه‌ای – Tbar Row – Pure تکنوجیم Technogym

نیمکت جلوبازو لاری|Scott Bench

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت جلوبازو لاری – Scott Bench تکنوجیم Technogym

نیمکت جلوبازوی لاری|Scott Bench Pure

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت جلوبازوی لاری – Scott Bench Pure تکنوجیم Technogym

نیمکت شکم کرانچ با وزنه|Ab Crunch Bench

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت شکم کرانچ با وزنه – Ab Crunch Bench تکنوجیم Technogym

نیمکت شکم مدرج|Crunch Bench

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت شکم مدرج – Crunch Bench تکنوجیم Technogym

نیمکت فیله کمر حرفه ای|Lower Back Bench Pure

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت فیله کمر حرفه ای – Lower Back Bench Pure تکنوجیم Technogym

نیمکت فیله کمر|Lower Back Bench

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت فیله کمر – Lower Back Bench تکنوجیم Technogym

نیمکت فیله کمر|Lower Back Bench

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت فیله کمر – Lower Back Bench تکنوجیم Technogym

نیمکت مدرج حرفه ای|Adjustable Bench Pure

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت مدرج حرفه ای – Adjustable Bench Pure تکنوجیم Technogym

نیمکت مدرج قابل تنظیم|Adjustable Bench

قیمت دستگاه بدنسازی نیمکت مدرج قابل تنظیم – Adjustable Bench تکنوجیم Technogym

هشت ایستگاهه سیم کش|Cable Station 8

قیمت دستگاه بدنسازی هشت ایستگاهه سیم کش – Cable Station 8 تکنوجیم Technogym

اسپورت گرام ارائه کننده انواع تجهیزات بدنسازی دست دوم و نو باشگاهی می باشد. همچنین یکی از تخصصی ترین کاره های اسپورت گرام اجاره باشگاه بدنسازی جاروکش با وسایل کامل و یا خرید باشگاه بدنسازی در محدوده تهران و کل ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید

Rate this post
دسته بندی دستگاه های بدنسازی براساس برند
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره اسپرت گرام

وب سایت اسپرت گرام با سابقه 10 ساله با هدف براورده کردن نیازهای علاقه مندان به ورزش بدنسازی تاسیس شده است تا بتواند دستگاه های مختلف بدنسازی با کیفیت و قیمت مناسب را در دسترس شما عزیزان قرار دهد. امید است با حمایت شما کاربران گرامی موفقیت روزافزون حاصل گردد.

عضویت در خبرنامه

از آخرین پیشنهادها و تخفیف ها با خبر شوید!

تماس با ما

برای مشاوره رایگان خرید و فروش لوازم بدنسازی با ما تماس بگیرید.
شماره های تماس:

09302079595

02122940581

نماد اعتماد الکترونیکی

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت

Jasa penerjemah tersumpah , legalisir dokumen murah, terdekat di Jakarta dan Surabaya. Melayani bahasa Inggris, Arab, Mandarin, Jepang, dan legalisir Kemenkumham.